Materiały ogólnodostępne:

Źródła materiałów akademickich - online – baza przewodników i filmów instalacyjnych i konfiguracyjnych produktów, filmy samo dokształcające dla początkujących, najlepsze praktyki oraz najczęściej zadawane pytania. Dostępne na ansys.com/academic materiały akademickie online przeznaczone są dla studentów, ale dostępne są one również dla każdego użytkownika produktów akademickich.

Dla Klientów posiadających aktywną usługę TECS (wsparcie techniczne i aktualizacje):

Portal Klienta ANSYS – baza materiałów szkoleniowych i dokumentacji produktów. Portal Klienta ANSYS dostępny jest dla klientów akademickich, którzy posiadają aktualne licencje akademickie Teaching, Research, Associate lub licencje komercyjne. Administratorzy IT oraz kadra naukowa (pracownicy akademiccy – profesorowie, wykładowcy, nauczyciele i pomocnicy badawczy) proszeni są o zarejestrowanie na Portalu Klienta. Portal Klienta ANSYS NIE JEST dostępny dla studentów.

Wsparcie techniczne z MESco dla Klientów posiadających aktywną usługę TECS:

Pomoc techniczna – dostępna dla opiekunów licencji akademickiej (ANSYS Support Coordinator) z aktywną usługą TECS. Wsparcie może być prowadzone w formie telefonicznego bądź mailowego kontaktu z inżynierami firmy MESCO. Zapytania prosimy kierować na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź telefonicznie pod numer 32 768 36 42.

 

Zakres pomocy technicznej ograniczony jest do

  • Aktualnej i dwóch wersji poprzednich produktów akademickich.

  • Wsparcie podczas ściągania i instalowania oprogramowania akademickiego ANSYS.

  • Ogólna informacja dotycząca ograniczeń modeli, oczekiwanej dokładności.

  • Ogólna pomoc przy interpretacji informacji zawartych w dokumentacji i materiałach online udostępnianych przez firmę ANSYS.

 

Zakres zapytań pomocy technicznej NIE obejmuje następujących:

  • Wsparcia technicznego dla studenckich produktów akademickich ANSYS.

  • Zrozumienia tematu pracy oraz sposobów zastosowania programu, wymagań systemowych i nauki jak można wykorzystać technologię ANSYS w jak najbardziej efektywny sposób.

  • Doradztwa dotyczącego sposobu najlepszego wykorzystania produktów ANSYS w odniesieniu do konkretnych zagadnień.

  • Dostarczania poprawionych geometrii i siatek dla modeli Klienta.

  • Sprawdzania poprawności symulacji i poprawy parametrów w celu uzyskania zbieżnego rozwiązania.

  • Pisania i/lub poprawiania skryptów, rozszerzania lub dostosowania standardowych produktów, w tym wykorzystywanie ANSYS Customization Suite.

  • Doradztwa przy interpretacji wyników.

  • Doradztwa przy planowaniu projektów, obejmującego harmonogramy pracy.

  • Rozwiązywania problemów powstałych w wyniku działania niestandardowych skryptów i kompilacji własnych modeli użytkownika.

  • Konfigurowania bądź rozwiązywania kwestii wynikających z błędnych ustawień sprzętowych lub z oprogramowania nie należącego do firmy ANSYS w tym systemów operacyjnych.

  • Darmowych szkoleń w tym szkolenia internetowe. Poprzez Portal Klienta ANSYS dostarcza filmy, instrukcje, tutoriale oraz inne materiały szkoleniowe.

 

MESco rezerwuje sobie prawo do odmowy udzielenia wsparcia technicznego w przypadku zbyt częstego zapytań. Staramy się odpowiadać jak najszybciej i choć większość zapytań znajduje natychmiastową odpowiedź prosimy o cierpliwość w przypadku przedłużającego się terminu odpowiedzi. Przez zadaniem zapytania, prosimy o upewnienie się, że mieści się ono w zakresie przedstawionym powyżej.